Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

Διάβασμα (ντεμέκ)

Hello! This is Komotini calling! Σας μιλάει ο Κώστας από το πανέμορφο σπίτι της Κατερίνας! Πίσω μου έχω δύο φλώρια που έχουν ξεσκιστεί να διαβάζουν, το ένα Κοινωνική Ψυχολογία και το άλλο Ποινικό...υποτίθεται πως κι εγώ ήρθα εδώ για να διαβάσω Βυζαντινά, αλλά ο υπέροχος, κατάγκριζος, επιτραπέζιος υπολογιστής της Κατερίνας με τράβηξε με την πρώτη ματιά! Τυχαίο; Δε νομίζω! Ιδιαίτερα αν αναλογιστεί κανείς ότι έχω να έρθω σε επαφή με pc...μία εβδομάδα; Στερητικό σύνδρομο έχω πάθει!
Ώστε συνεχίζετε; Εγώ πάντως δεν μπορώ με τίποτα. Θα περιμένω εναγωνίως την αυριανή ημέρα που όλοι θα πάμε στη βιβλιοθήκη. BTW, έχω παρατηρήσει ότι η βιβλιοθήκη της Νομικής εδώ στην Κομοτηνή με εμπνέει! Αυτά είναι!
Κυριακή επιστρέφω Λάρισα! Πόσο μου έχει λείψει...Όχι ότι εδώ δε μου αρέσει, αλλά νταξ' σαν την πατρίδα πουθενά!
Η antistress (και καλά) μουσική εξακολουθεί να κοσμεί το playlist του windows media player. Το γλυκό κυδώνι παραμένει μισό στο πιάτο μου. Οι βαρεμένες πίσω μου εξακολουθούν να διαβάζουν. Το πληκτρολόγιο κάνει αυτό το σπαστικό τσάκα-τσούκα και μου σπάει τα νεύρα. Κι εγώ, σας καληνυχτίζω μέσα από τον τρίτο όροφο μιας πολυκατοικίας, κάτω από τον έναστρο ουρανό της Κομοτηνής. :P

Δεν υπάρχουν σχόλια: