Δευτέρα 15 Αυγούστου 2011

Ένα γρήγορο (και καμμένο) ποστ

5 η ώρα. Κλασικά καίγομαι. Υποτίθεται ότι αύριο έχω πολλά να κάνω αλλά δεεεε γαμιέται. Έτσι κι αλλιώς όσο βόδι και να είμαι στο θέμα "ύπνος", μπορεί ανά πάσα στιγμή να πεταχτώ όρθιος. Αυτό φυσικά γίνεται αν με αναγκάσει κάποιος. Γιατί αλλιώς δεν έχω σηκωμό, δεν πα'να βαράνε και πολυβόλα.

Δεκαπενταύγουστος σήμερα λοιπόν. Γιορτάζει η Virgin Mary. Αυτός φυσικά δεν είναι λόγος για να πατήσω στην εκκλησία. Ας μη χαλάω τις παλιές καλές μου συνήθειες...και ας μη θυμηθώ και το κατηχητικό που πήγαινα κάποτε, ώρα που είναι. Θα συγχυστώ και πρέπει να γυρίσω σπίτι σε νηφάλια κατάσταση.

Αλλά όπως και να το κάνουμε το big day είναι tomorrow. Με περιμένει η πρωτεύουσα. Και μια πρωτευουσιάνα. Και κάποιος ακόμα, βέβαια δεν είναι τόσο σίγουρο. Αλλά και να μην έρθει δε χάλασε ο κόσμος. Θα πάω κάτω απ'το αυλάκι και θα τον δω. Με εμποδίζει κανείς; Πλέον είμαι 19. Φάτε την! Όλοι σας :P

Το vending machine των Κ net είναι τελείως για τον Μπέο πάντως. Τού'ριξα 2 ευρώ για ένα nestea (το οποίο σημειωτέον κοστίζει ένα ευρώ και είκοσι λεπτά), και αυτό αντί για ογδόντα σεντς ρέστα μου έβγαλε ενάμισι ευρώ. Τραγικό.

Πρέπει να γυρίσω σπίτι. Άντε πάλι, Άγιος Βελησσάριος, νοσοκομείο, σφαγεία, γέφυρα, σχολεία και μετά σπίτι. Είναι κι αυτή η μαλακισμένη που πουλάει ροδάκινα έξω από το νοσοκομείο απ'τα χαράματα...κάθε μέρα τη βλέπω, τραγικό. Και ζητάει και βοήθεια. Τι να της πω; Έτσι σα μαστουρωμένη που είναι, νομίζω ότι πίνει τίποτα. Άμα μου πει τίποτα σήμερα θα της πετάξω κανα ροδάκινο στη μάπα και θα ψάχνεται. Άι στο διάολο νυχτιάτικα.


Έφυγα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: